Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Wybór osoby: * Osoba prywatna Przedsiębiorca
Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, prosimy wybrać, jakie przedsiębiorstwo reprezentujesz: Jednoosobową działalność gospodarczą Mikroprzedsiębiorstwo – tj. zatrudniające średniorocznie w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych do 9 pracowników Przedsiębiorstwo małe – tj. zatrudniające średniorocznie w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych od 10 do 49 Przedsiębiorstwo średnie – tj. zatrudniające średniorocznie w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych od 50 do 249 pracowników Przedsiębiorstwo duże – tj. pozostałe tzn. zatrudniające 250 i więcej pracowników
Wiek: * 18-26 lat 27-65 lat Powyżej 65 lat
Czy jesteś osobą z niepełnosprawnością? * Tak Nie
Czy korzystasz lub chcesz korzystać z cyfrowych usług udostępnianych on-line? * Tak Nie Nie wiem Już jestem klientem e usług
Czy w razie potrzeby, chcesz mieć możliwość załatwienia każdej sprawy, złożenia każdego wniosku online, o dowolnej porze, z możliwością podpisania go np. profilem zaufanym? * Tak Nie Nie wiem
Jakie nowe usługi cyfrowe chcesz, abyśmy wprowadzili? Np: * Dostęp online do statusów realizacji zgłoszonej sprawy Internetowa rejestracja terminu wizyty w RPWiK Pobieranie dokumentów online Obsługa klienta na V poziomie dojrzałości tj. pełne załatwienie danej sprawy drogą elektroniczną, posiada mechanizmy personalizacji, tj. dostosowania sposobu świadczenia do szczególnych uwarunkowań i potrzeb klienta (np. oferowanie częściowo wypełnionych formularzy, poinformowanie klienta sms-em o zbliżającej się potrzebie wykonania danej czynności urzędowej lub innej) Odczyty online urządzeń pomiarowych (np. wodomierzy) Powiadomienia np. awarie, informacje środowiskowe i inne alerty Cyfrowa linia alarmowa (automat informujący o awariach w danej lokalizacji, możliwość zgłoszenia awarii bez oczekiwania w kolejce na połączenie, zgłoszenie brudnej wody) Informacje o planowanych i realizowanych inwestycjach Możliwość zgłoszenia zdarzenia (np. awarii) przez stronę internetową lub za pomocą aplikacji mobilnej Składanie wniosków online Inne usługi (prosimy krótko opisać jakie)
Pole opisowe do powyższego wyboru "Inne usługi (prosimy krótko opisać jakie)"
W jaki sposób chcesz być informowana/informowany o awariach sieci wodociągowej, planowanych przerwach w dostawie wody? * Po zalogowaniu do IBOK na stronie Internetowej Powiadomienie aplikacji zainstalowanej na telefonie Za pomocą SMS Za pomocą e-mail Automatycznie po kontakcie pod numerem 994 Inny (prosimy krótko opisać jaki)
Pole opisowe do powyższego wyboru "Inny (prosimy krótko opisać jaki)"
Czy uważasz, że RPWiK w Zawierciu powinno publikować informacje o jakości wody, metodach oszczędzania wody? * Tak Nie Nie wiem
Jakie Twoim zdaniem są główne wyzwania lub trudności związane z korzystaniem z usług cyfrowych udostępnianych przez RPWiK w Zawierciu? * Brak umiejętności technicznych Niewystarczająca dostępność dla osób z niepełnosprawnością Problemy z rejestracją i uwierzytelnianiem Brak dostępu do Internetu Zrozumienie procedur i formularzy Kwestie bezpieczeństwa i prywatności Wsparcie techniczne Problemy z kompatybilnością, dostosowaniem do urządzeń mobilnych Brak świadomości o dostępnych usługach Bariery finansowe Niewystarczający poziom dojrzałości cyfrowej e-Usług Inne (prosimy krótko opisać jakie)
Pole opisowe do powyższego wyboru "Inne (prosimy krótko opisać jakie)"
W jakim trybie RPWiK w Zawierciu powinno docelowo udostępniać odbiorcom dane dotyczące zużycia wody? * Dane aktualizowane raz dziennie, dostępne poprzez IBOK / stronę www Dane aktualizowane raz dziennie, dostępne poprzez aplikację IBOK na telefonie Dane aktualizowane raz na miesiąc dostępne poprzez IBOK / strona www Dane aktualizowane raz na miesiąc dostępne poprzez aplikację IBOK na telefonie Innym (prosimy krótko opisać w jakim)
Pole opisowe do powyższego wyboru "Innym (prosimy krótko opisać w jakim)"
Czy chcesz, mieć możliwość komunikacji z RPWiK w Zawierciu, w sposób inny niż tradycyjny (wizyta osobista)? * Tak Nie Nie wiem
Czy uważasz, że korzystanie z e-Usług RPWiK jest bezpieczne? * Tak Nie Nie wiem
Czy uważasz, że znalezienie potrzebnych informacji na stronie www jest łatwe (na skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza bardzo trudne, a 5 oznacza bardzo łatwe)? * 1 – bardzo trudne 2 – trudne 3 – średnie 4 – łatwe 5 – bardzo łatwe Nie korzystam
powyższego dotyczące dla
Które z poniższych funkcjonalności powinny zostać poprawione na stronie www? * Dostosowanie dla potrzeb osób z niepełnosprawnością, w tym: niewidomych, słabowidzących, głuchych, słabosłyszących, niepełnosprawnością ruchową Dostosowanie do urządzeń mobilnych (telefon, tablet) Wielojęzyczność Wirtualny konsultant
Czy uważasz, że dostęp do usług RPWiK w Zawierciu jest taki sam dla kobiet i dla mężczyzn? * Tak Nie Nie wiem
Czy ważne jest dla Ciebie zmniejszenie śladu węglowego podczas korzystania z usług elektronicznych? * Tak Nie Nie wiem
Czy uważasz, że wdrożenie elektronicznych usług pozytywnie wpłynie na środowisko poprzez zmniejszenie drukowania dokumentów? * Tak Nie Nie wiem
Podsumowanie: Czy masz jakieś dodatkowe uwagi lub sugestie dotyczące Cyfryzacji PWiK?