Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBOK), to multimedialny serwis udostępniony Odbiorcom 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. To swoboda i komfort w załatwianiu wszelkich spraw w RPWiK Sp. z o.o., wystarczy dostęp do Internetu.
Z serwisu mogą korzystać wszyscy klienci RPWiK Sp. z o.o., którzy posiadają podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków i prawidłowo przeprowadzili rejestrację.
Internetowe Biuro Obsługi Klienta zawiera następujące funkcjonalności:
Faktury:
- szczegółowe informacje o fakturze
Umowy:
- numer umowy
- data zawarcia i rozpoczęcia umowy
- dane sprzedawcy i nabywcy
Odczyty:
- numer wodomierza
- historia odczytów ( data odczytu, wskazania licznika, zużycie)
Rozrachunki:
- pełna lista faktur
- sprawdzenie informacji o dokonywanych wpłatach
Analizy:
- graficzna wizualizacja danych
- możliwość wyboru rodzaju wykresu i danych (opłaty lub zużycie)
Wodomierze:
- numer wodomierza
- termin legalizacji
- adres posesji
Zgłoszenia:
- formularz do kontaktu z RPWiK z siedzibą w Zawierciu
Zgłoszenie odczytu:
- możliwość samodzielnego zgłaszania odczytów wodomierzy
Spółka zastrzega sobie prawo do dokonywania odczytów kontrolnych przez osoby do tego upoważnione bez powiadamiania Użytkownika o ich terminie, szczególnie w przypadku gdy istnieje domniemanie, że odczyt jest błędny (podane wskazanie wodomierza jest znacząco niższe lub wyższe w stosunku do poprzednich wskazań).
Ustawienia:
- możliwość zmiany hasła, adresu e-mail i nr telefonu
Jak założyć konto w IBOK:
- Przygotuj ostatnią fakturę otrzymaną od RPWiK Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu.
- Wejdź na stronę internetową https://ibok.rpwikzawiercie.pl/
Do panelu rejestracji i logowania można mieć dostęp również przez stronę internetową RPWiK Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu https://rpwikzawiercie.pl
- Kliknij słowo „Rejestracja”
- W polu „Twój login” wpisz słowo „klient” oraz ID Klienta (np. klient012345).
ID Klienta znajduje się na fakturze w polu NABYWCA. Wpisanie w polu „Twój login” innych danych uniemożliwi identyfikację Użytkownika.
- W polu „Twoje hasło” zdefiniuj swoje hasło dostępu do Internetowego Biura Obsługi Klienta (minimum 6 znaków, bez polskich liter, bez spacji).
- Pole „Imię i Nazwisko lub nazwa firmy” definiuje użytkownika założonego Konta (wpisz imię i nazwisko lub nazwę firmy zgodnie z zawartą umową).
- W polu „e-mail” – wpisz adres e-mail, który będzie służył do korespondencji z RPWiK Sp. z o.o. Adres ten niezbędny jest również przy odzyskiwaniu hasła.
- W polu „numer ostatniej faktury” należy wpisać nr ostatniej faktury za dostarczoną wodę i/lub odprowadzone ścieki np. SWOD/11/2015.
- Przepisz kod z obrazka, zapoznaj się z Regulaminem IBOK i kliknij „Załóż konto”.
Identyfikacja Klienta odbywa się w godzinach pracy RPWiK Sp. z o.o., tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500.
Po pomyślnej weryfikacji na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość o możliwości korzystania z pełnego zakresu usług IBOK.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 32 67 220 17 wew. 35